luni, 1 februarie 2016

Vacanta Egipt



                   Exista Egiptului depinde de cel mai mare fluviu de pe Continentul African, Nilul. Istorici si egiptologi considera ca Nilul este datatorul de viata al Egiptului. Majoritatea zeilor slujiti de vechii egipteni aveau, de obicei, legatura cu aceasta apa.  Chiar si in Biblie este mentionat Fluviul Nil deoarece o legenda spune ca fiica faraonului l-a adoptat pe pruncul calator, Moise. Egiptul va fi vesnic cercetat si va fascina multe persoane.
                    Calatoria mea in Egipt a avut startul cu mult timp in urma, inca din perioada copilariei. Mereu am fost pasionat de acest pamant si de istoria Egiptului. O excursie in Egipt a devenit un vis implinit pentru mine in timpul unui vacante din Iulie. Am avut la dispozitie o perioada de cateva zile pentru a-mi alege o destinatie. Am ales, fara sa ezit, Egiptul.
                    Pentru a ajunge in Egipt am apelat la o cunostinta care a locuit pentru o perioada acolo. Am decis sa mergem impreuna si cu inca un grup de 10 persoane in Egipt pe data de 10 Iulie. Dupa ce mi-am pregatit geanta si pasaportul am plecat la un drum infinit deoarece Egiptul chiar e nesfarsit si va voi explica in curand de ce. Ajunsi in Cairo ne-am cazat la un hotel de 3 stele si acolo aveam sa stam pentru 3 zile. Vremea a fost foarte calda pe tot parcsul calatoriei, dar nu m-a deranjat acest lucru.
                    Am inceput sa vizitam cele mai importante obiective din Cairo. Orasul este superb din toate punctele de vedere. Dupa o vizita la Muzeul Egiptean din Cairo am mers impreuna cu celelalte persoane la cele 3 piramide din Giza. Acolo am platit pentru o plimba cu camila iar cand am ajuns la Marea Piramida am fost socat de dimensiunea acestaia. In trecut, intr-o perioada in care nu existau utilaje ca in prezent, o civilizatie antica a reusit sa ridice aceste monumente in cinstea conducatorilor sai. Fiind un cunoscator al acestei civilizatii mi-am imaginat tot procesul care a dus la ridicarea acelui colos. Nimic nu poate egala Marea Piramida din Giza si peisajul surprins la rasaritul soarelul.
                In urmatoarele zile am avut onoarea sa calatoresc si sa vad Marele Templu de la Abu Simbel, Valea Regilor si Templul din Karnak. Spre finalul calatoriei am fost ghidati de Zeul Ra-soarele- din nou spre capitala Egiptului unde am servit o delicioasa masa orientala pe malul Nilului. Egiptul este infinit deoarece sub acest nisip sunt gasite in continuare urme ale unei vechi civilizatii si probabil in viitor vom avea mult mai multe obiective de vizitat in Egipt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu